Szkolenia
Podczas organizacji szkoleńdbamy o to, aby nasze projekty rozwoju kompetencji były „szyte na miarę”. Przygotowywane projekty szkoleniowe dla konkretnych organizacji, poprzedzamy wnikliwą diagnozą potrzeb szkoleniowych. Podczas szkoleń łączymy naszą wiedzę i doświadczenie z aktywnymi metodami pracy z grupą. Dbamy o to, aby szkolenia były z jednej strony okazją do rozwoju i poprawy kompetencji uczestników, z drugiej sprzyjały integracji zespołu pracowników.
Szkoleniowe grupy tematyczne:
PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE:
- Trening menedżerski
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Budowanie PRofesjonalnego wizerunku organizacji
- Psychologia w zarządzaniu
- Psychologia osobowości dla osób zarządzających
- Inteligencja emocjonalna dla osób zarządzających
- Zarządzanie zespołem wielopokoleniowym
- Praktyczna psychologia społeczna dla osób zarządzających
- Metodologia realizacji badań pracowniczych
- Metodyka organizacji sesji AC i DC w rekrutacji
- Metodyka organizacji systemu ocen okresowych
- Analiza transakcyjna w zarządzaniu
- Psychologia motywowania pracowników
BUDOWANIE I ROZWÓJ ZESPOŁÓW:
- Efektywna współpraca zespołowa z elementami integracji
- Budowanie zespołów pracowniczych
- Skuteczna komunikacja zespołowa
- M jak motywacja - skuteczne motywowanie zespołu
- Kierowanie konfliktem w zespole
- Psychologia osobowości w komunikacji między pracownikami
- Analiza transakcyjna w komunikacji między pracownikami
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Efektywna komunikacja interpersonalna
- Budowanie postawy asertywnej
- Jak mówić, by inni słuchali? Sztuka wystąpień publicznych
- Budowanie pozytywnych relacji w biznesie
- Budowa własnej marki
- Wystąpienia publiczne z elementami treningu przed kamerą
ROZWÓJ OSOBISTY:
- Automotywacja
- Jak świecić i się nie spalić – czyli gospodarowanie własnym potencjałem energetycznym
- Skuteczne radzenie sobie ze stresem
- Trening samopoznania
- Trening kreatywności
- Zarządzanie sobą w czasie
- Trening inteligencji emocjonalnej
- Warsztat “Growth Mindset”
- Warsztat rozwoju samoświadomości z wykorzystaniem testów psychometrycznych
ETYKA W BIZNESIE, ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ, PRZECIWDZIAŁANIE DYSKRYMINACJI
- CSR w organizacji
- Trening antydyskryminacyjny
- Kształtowanie polityki antymobbingowej
- Zarządzanie rożnorodnością w przedsiębiorstwie
KOMPETENCJE PSYCHOLOGICZNE I SPOŁECZNE W PRACY W PLACÓWKACH OPIEKI ZDROWOTNEJ, WSPARCIA SPOŁECZNEGO (skierowane przede wszystkim do pracowników DDP, DPS, placówek medycznych itp.):
- Zasady kontaktu z pacjentem
- Wypalenie zawodowe w pracy opiekuna
- Komunikacja z pacjentem i jego rodziną - wybrane aspekty
- Wybrane aspekty pracy z osobami w wieku podeszłym
- Wybrane aspekty czynności opiekuńczych w pracy z osobami starszymi oraz niepełnosprawnymi
- Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami w placówkach medycznych
SZKOLENIA SKIEROWANE DO PRACOWNIKÓW PLACÓWEK EDUKACYJNYCH:
- Stres i wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela – przyczyny, dynamiki, sposoby zapobiegania
- Inteligencja emocjonalna uczniów – źródła i sposoby jej rozwijania
- Komunikacja interpersonalna w pracy nauczyciela – metody rozwoju kompetencji komunikacyjnych w kontaktach z uczniami i rodzicami
- Asertywność – kompetencja niezbędna w pracy dydaktycznej i wychowawczej
- Zaburzenia funkcjonowania społecznego i emocjonalnego u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- Zaburzenia odżywiania się u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- Depresja i inne zaburzenia afektywne u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy
- ADHD i nadpobudliwość u dzieci – przyczyny, rozpoznanie, terapia
- Profilaktyka uzależnień
- Dostosowanie form pracy nauczyciela do specjalnych potrzeb ucznia
SZKOLENIE TEMATYCZNIE ZWIĄZANE ZE WSPARCIEM PSYCHOLOGICZNYM:
- Wybrane elementy psychoterapii poznawczo-behawioralnej
SPRZEDAŻ I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM:
- Nasz klient nasz Pan – profesjonalna obsługa klienta
- Psychologia zachowań konsumenckich
- Handlowiec idealny – trening kompetencji sprzedażowych
- Techniki skutecznej sprzedaży
- Coaching sprzedażowy „on the job”
- Sytuacje trudne w kontakcie z klientem
- Psychologiczne aspekty reklamy